Stichting Bridge Activiteiten Noord Holland

Beste bridgeliefhebber en vakantieganger,

De Stichting Bridge Activiteiten Noord-Holland (BAN) is een 100% dochter van het Bridge District Noord-Holland en heeft als doel
het bevorderen van bridge-evenementen in de provincie Noord-Holland alsmede districts-overschrijdende activiteiten welke niet in strijd zijn met andere districten van de Nederlandse Bridge Bond. (zie de Statuten)”
Één van de activiteiten van de Stichting BAN is het jaarlijks in het voorjaar organiseren van een zgn. bridgerally in Frankrijk op een camping. De gehele rally duurt 4 weken.
U bent natuurlijk niet verplicht om 4 weken mee te gaan. U kunt vrijelijk kiezen tussen één week, twee weken tot zelfs 4 weken deelname. Een weekje rust tussendoor: geen enkel probleem. Kortom: optimale boekingsvrijheid. De inschrijving sluit deze keer op 31-03-2024. De rally is naar 5-sterrencamping Les Genêts in Salles Curan.

In 2024 begint onze rally op zaterdag 25 mei. Op 22 juni is de rally alweer ten einde. U komt op eigen gelegenheid met uw (gehuurde) caravan, camper of tent naar de camping. Geen eigen kampeermiddel? Geen probleem. Wij hebben op de geselecteerde camping ook de beschikking over (premium) mobile homes met 2 slaapkamers, elektrische verwarming, keuken, douche, toilet, warm-koud stromend water, . Kortom, volop kansen om heerlijk te genieten van het prachtige Franse land, de mooie natuur en hun cultuur. En dan ’s avonds gezellig bridgen in de overdekte bridgezaal, waarbij meesterpunten te verdienen zijn. U bent niet verplicht om elke avond (van zaterdag t/m donderdag) te gaan bridgen. Tenslotte hebt u vakantie en wilt u wellicht ook wel eens een avondje “vrij”. Dat kan natuurlijk.

Ons arrangement omvat een wekelijkse competitie van 3 verplichte speelavonden (in principe zondag-, dinsdag- en donderdagavond). Op de overige avonden wordt, afhankelijk van de belangstelling en omstandigheden, een zgn. instuifavond gehouden: u hoeft niet, maar mag en kunt wel bridgen. Vrijheid blijheid is ons motto. De bridgeleiding is NBB gecertificeerd!

Wilt u meer informatie?

Rallycoördinator Theo Marijt

Monnickendam

Tel: +316-5233 0236

thmarijt.mdam@quicknet.nl

Bridgereizen naar Frankrijk

De Stichting BAN is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 34.236.338. - Omzetbelastingnummer: 815 737 038 B01.